Targa vs non-Targa
- Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 4 måneder siden af
Thor Møller.
- ForfatterIndlæg
- 17. maj 2012 kl. 15:13 #5150
Thor Møller
DeltagerHej.
Da jeg har denne dejlige fornøjelse at samle en MR2 AW11 helt fra bunden, har jeg jo denne fantastiske mulighed for at sætte et Targa-tag i.
Men jeg vil nu gerne lige høre nogle fordele ved taget, og selvfølgelige ulemper.
Som måske at, rundt ved listerne bliver utæt?
At det støjer/suser ind ?
hvad ved jeg.
Det er jeg der har Targa 😉På forhånd tak. !
- 17. maj 2012 kl. 15:20 #5151
Dennis Maigaard
DeltagerJeg har haft alle tag- konfigurationer. Targa tag er fedt til Cruise, men er sjældent tæt. Lidt bøvlet hvis det begynder at regne
Soltag er fedt fordi det både kan vippes og tages helt ud. Ser ikke så cool ud som targa
Fast tag er cool pga stivheden i vognen .
- 17. maj 2012 kl. 15:23 #5152
Thor Møller
DeltagerSynes også det ser mere cool ud med Targa tag.
Men det er jo ikke særlig fedt hvis det er utæt - 17. maj 2012 kl. 18:54 #5157
Søren Pedersen
DeltagerDet er som regel kun et par få stk ud af 100 som er tætte.
Du skal tænke på hvorvidt resten af bilen, er stiv nok til targa. mener at targa versionen er forstærket hist og pist.
Jeg ville nok beholde fast tag da det nok er mest tæt :laugh:
mvh Søren
- 17. maj 2012 kl. 21:29 #5159
Thor Møller
DeltagerDet bliver nok fast tag så.
Synes bare det ser lidt federe ud med Targa..
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.