Sikring til EFI
- Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år, 1 måned siden af .
Viser 2 svartråde
Viser 2 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Hej Folkens.
Lige et spørgsmål..
Jeg har lige konverteret min aw11 til en supercharger med det resultat, at 15A sikringen til EFI’en smelter, når jeg trykker den af…
Hvad kan der være galt?? Og evt. løsning på problemet?
Mvh. Peter
Jeg kunne ikke forestille mig andet, end at det er fordi kompressordyserne kan levere mere end N/A dyser, og derfor også kræver mere strøm.
Det sker også hvis man smider 4 extra dyser i, ved f.eks ombygning til turbo. Der skal større sikring i, så den kan klare den øgede belastning.
Hej Stig.
Tak for svaret. Jeg har læst på et engelsk forum, hvor en person har det samme problem som mig, at han IKKE skal sætte større sikring i. Det giver heller ingen mening i mit hoved, at der skal større sikring i, da dyserne ikke trækker 15A i drift.
Mvh. Peter
Vil du have den fulde oplevelse, med taget nede og vind i håret?
Hos MR2 Drivers Club Denmark, bruger vi cookies til at give dig den fulde oplevelse, forbedre vores websted og indsamle statistik.