Rullefelt med sw20 igen
- Dette emne har 18 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 1 måned siden af Christian Rasmussen.
- ForfatterIndlæg
- 23. august 2014 kl. 19:47 #6807Christian RasmussenDeltager
Uden filter rammer den 504hk.
- 24. august 2014 kl. 0:22 #6808Thomas FunderDeltager
Wow! Hva sker der efter ca. 7k – spinder den på rullerne?
- 24. august 2014 kl. 11:12 #6809Christian RasmussenDeltager
Lol. Det tænkte jeg over hele natten, kom til samme konklusion her da jeg vågnede. Hvorfor skrev du ikke det I går. Hehe
- 24. august 2014 kl. 11:59 #6810Christian RasmussenDeltager
Okay, altså før jeg gik i seng.
- 25. august 2014 kl. 14:57 #6811Johnny JohansenKeymaster
Den ruller sgu da meget godt B)
Køre du med E boost ur?
- 25. august 2014 kl. 18:58 #6812Christian RasmussenDeltager
Nej det er motorstyringen der tager sig af ladetrykket
- 25. august 2014 kl. 19:40 #6813Thomas FunderDeltager
[quote=”Quark” post=6633]… Hvorfor skrev du ikke det I går. Hehe[/quote]
Beklager 😉 skal nok kloge mig noget før næste gang 🙂
- 25. august 2014 kl. 22:43 #6815Lars B. ChristensenDeltager
Kan vi lige få nogle specifikationer ?
Hvad er der lavet ved motoren ? B) - 25. august 2014 kl. 23:24 #6818Christian RasmussenDeltager
3.gen 3sgte. 170hk blok og top.
Eagle pejlstænger
wiseco 86 mm stempler
2 mm cometic toppakning
arp topstykke bolte
Engel ventil fjedre
Hjemmelavet udstødnings manifold
Hjemmelavet udstødning 3″ slut 2.5″
Gtx3582r med .82 hus
Komplet vand intercooler opsætning.
1000ccm dyser
competition clutch svinghjul
Competition clutch stage 4 kobling
Walbro 255l pumpe (bliver skiftet til 2 stk 044 Og Surge Tank.
Megasquirt 3x motorstyringen
500hk vand indsprøjtningOg sikkert et hav af andre småting.
- 25. august 2014 kl. 23:47 #6819Lars B. ChristensenDeltager
170hk blok og top ???
- 25. august 2014 kl. 23:52 #6820Lars B. ChristensenDeltager
Dyser batch eller sequential?
Hvad er blandingsforhold ved tomgang og normal kørsel? - 26. august 2014 kl. 0:04 #6821Johnny JohansenKeymaster
Nu har du godt nok en speciel lavet udstødning på, som sikkert passer til hypperne, men har du overvejet en VUS ventil fra JVK tuning? 🙂
Jeg har en SW20 turbo udstødning på min til alm kørsel/lavt program og så står VUS åben når jeg skifter over på højt ladetryk 🙂 – Det spiller max
- 26. august 2014 kl. 8:45 #6822Christian RasmussenDeltager
Hvis jeg ville gøre det så monterede jeg bare en waste gate mere på selve udstødning som ville åbne ved ladetryk. Tomgang omkring 13.5 normal kørsel 14.7, den kører pt batch men det bliver snart lavet om.
- 26. august 2014 kl. 8:47 #6823Christian RasmussenDeltager
Ja det er bare en n/a der har fået stempler og stænger.
Telefonen har rettet det til 3sgte, skulle stå 3sge - 26. august 2014 kl. 16:00 #6824Lars B. ChristensenDeltager
Ja okay, så forstår jeg det bedre.
Det er da ikke helt så dårligt, at få 1000ccm ned på omkring 13,5 i tomgamg og 14,7 ved normal kørsel. B) … Da jeg kørte med 880ccm, lå min omkring 12-13 (batch) ved tomgang, og jeg kunne ikke skrue dem længere ned. :angry:
- 26. august 2014 kl. 17:28 #6825Christian RasmussenDeltager
Kan sagtens få den 14.7, det er kun fordi den er lavkomprimeret at jeg har valgt 13.5, den virker mere stabil ved det blandings tal.
- 26. august 2014 kl. 17:29 #6826Christian RasmussenDeltager
Hvilken boks korte du med ?
- 26. august 2014 kl. 20:29 #6827Lars B. ChristensenDeltager
Electromotive TEC3r …… Kører stadig med den.
Helt enig med, at den er mere stabil omkring 13,5. Køre også selv omkring 13-14 i tomgang.
- 26. august 2014 kl. 21:16 #6828Christian RasmussenDeltager
Også en dejlig styring. Har den dead time og variable deadtime ved lave omdr. Det hjælper min meget.
ja 20 grader og 13.5 er lykkens tal for mig.
Kommer du til træf?
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.