Rullefelt med sw20 igen

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #6807

      Uden filter rammer den 504hk.

    • #6808
      Thomas Funder
      Deltager

      Wow! Hva sker der efter ca. 7k – spinder den på rullerne?

    • #6809

      Lol. Det tænkte jeg over hele natten, kom til samme konklusion her da jeg vågnede. Hvorfor skrev du ikke det I går. Hehe

    • #6810

      Okay, altså før jeg gik i seng.

    • #6811
      Johnny Johansen
      Keymaster

      Den ruller sgu da meget godt B)

      Køre du med E boost ur?

    • #6812

      Nej det er motorstyringen der tager sig af ladetrykket

    • #6813
      Thomas Funder
      Deltager

      [quote=”Quark” post=6633]… Hvorfor skrev du ikke det I går. Hehe[/quote]

      Beklager 😉 skal nok kloge mig noget før næste gang 🙂

    • #6815

      Kan vi lige få nogle specifikationer ?
      Hvad er der lavet ved motoren ? B)

    • #6818

      3.gen 3sgte. 170hk blok og top.
      Eagle pejlstænger
      wiseco 86 mm stempler
      2 mm cometic toppakning
      arp topstykke bolte
      Engel ventil fjedre
      Hjemmelavet udstødnings manifold
      Hjemmelavet udstødning 3″ slut 2.5″
      Gtx3582r med .82 hus
      Komplet vand intercooler opsætning.
      1000ccm dyser
      competition clutch svinghjul
      Competition clutch stage 4 kobling
      Walbro 255l pumpe (bliver skiftet til 2 stk 044 Og Surge Tank.
      Megasquirt 3x motorstyringen
      500hk vand indsprøjtning

      Og sikkert et hav af andre småting.

    • #6819

      170hk blok og top ???

    • #6820

      Dyser batch eller sequential?
      Hvad er blandingsforhold ved tomgang og normal kørsel?

    • #6821
      Johnny Johansen
      Keymaster

      Nu har du godt nok en speciel lavet udstødning på, som sikkert passer til hypperne, men har du overvejet en VUS ventil fra JVK tuning? 🙂

      Jeg har en SW20 turbo udstødning på min til alm kørsel/lavt program og så står VUS åben når jeg skifter over på højt ladetryk 🙂 – Det spiller max

    • #6822

      Hvis jeg ville gøre det så monterede jeg bare en waste gate mere på selve udstødning som ville åbne ved ladetryk. Tomgang omkring 13.5 normal kørsel 14.7, den kører pt batch men det bliver snart lavet om.

    • #6823

      Ja det er bare en n/a der har fået stempler og stænger.
      Telefonen har rettet det til 3sgte, skulle stå 3sge

    • #6824

      Ja okay, så forstår jeg det bedre.

      Det er da ikke helt så dårligt, at få 1000ccm ned på omkring 13,5 i tomgamg og 14,7 ved normal kørsel. B) … Da jeg kørte med 880ccm, lå min omkring 12-13 (batch) ved tomgang, og jeg kunne ikke skrue dem længere ned. :angry:

    • #6825

      Kan sagtens få den 14.7, det er kun fordi den er lavkomprimeret at jeg har valgt 13.5, den virker mere stabil ved det blandings tal.

    • #6826

      Hvilken boks korte du med ?

    • #6827

      Electromotive TEC3r …… Kører stadig med den.

      Helt enig med, at den er mere stabil omkring 13,5. Køre også selv omkring 13-14 i tomgang.

    • #6828

      Også en dejlig styring. Har den dead time og variable deadtime ved lave omdr. Det hjælper min meget.

      ja 20 grader og 13.5 er lykkens tal for mig.

      Kommer du til træf?

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.