ny mr2

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #1423

      Hejsa jeg står og skal ud og se på en mr2 sw20 årg 91. Er endelig blevet 25 og kan dermed forsikre den:D men har lige et par spørgsmål da jeg som sagt ikke har haft en før…

      Den skule kun have kørt 90.000km men koblingen er færdig så jeg tænker lidt på om kilometer tælderen skruet tilbage..

      eller er det realistisk nok at koblingen kan blive træt efter 90.000km??

      der er de originale lædersæder i bilen og de er jo ikke af bedste kvalitet(har set på rigtig mange rigtig slidte sæder med under 200k km) men dem her ser rigtig pæne ud og skule være originale..

      så det syns jeg taler for kilometerstanden..

      hvor slemt er det at skifte koblingen i sådan en mr2? skal man have motor og/eller gearkasse ud??

      er det ellers noget jeg skal være opmærksom på?? på forhånd mange tak for hjælpen

    • #1425

      Det kommer jo helt an på kørestil.. koblingen kan sagtens være ristet efter 90.000.

    • #1427
      Lars Pedersen
      Deltager

      baghjuls træk og centermotor = max moment i asfalten, derfor er koblingen i en 2ér også mere udsat, især hvis tildligere ejer har lidt lidt af “elefantfod” 😉

    • #1428

      det var da rart at høre at det var troværdigt.. men hvor slemt er det at skifte sådan en kobling på en centermotorbil??

    • #1429
      Lars Pedersen
      Deltager

      det er et svært spørgsmål,

      har man erfaring er det ikke så slemt, andre vil bande det til helvede,
      især de stakler der har en w2t :laugh:

      MEN, “for den der bære viljen i sjælen” er det kun et spørgsmål om forbrugt tid :huh:

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.