ny mr2
- Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af
Lars Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- 6. december 2009 kl. 21:17 #1423
michael baagoe
DeltagerHejsa jeg står og skal ud og se på en mr2 sw20 årg 91. Er endelig blevet 25 og kan dermed forsikre den:D men har lige et par spørgsmål da jeg som sagt ikke har haft en før…
Den skule kun have kørt 90.000km men koblingen er færdig så jeg tænker lidt på om kilometer tælderen skruet tilbage..
eller er det realistisk nok at koblingen kan blive træt efter 90.000km??
der er de originale lædersæder i bilen og de er jo ikke af bedste kvalitet(har set på rigtig mange rigtig slidte sæder med under 200k km) men dem her ser rigtig pæne ud og skule være originale..
så det syns jeg taler for kilometerstanden..
hvor slemt er det at skifte koblingen i sådan en mr2? skal man have motor og/eller gearkasse ud??
er det ellers noget jeg skal være opmærksom på?? på forhånd mange tak for hjælpen
- 6. december 2009 kl. 22:23 #1425
Dennis Maigaard
DeltagerDet kommer jo helt an på kørestil.. koblingen kan sagtens være ristet efter 90.000.
- 7. december 2009 kl. 0:14 #1427
Lars Pedersen
Deltagerbaghjuls træk og centermotor = max moment i asfalten, derfor er koblingen i en 2ér også mere udsat, især hvis tildligere ejer har lidt lidt af “elefantfod” 😉
- 7. december 2009 kl. 1:58 #1428
michael baagoe
Deltagerdet var da rart at høre at det var troværdigt.. men hvor slemt er det at skifte sådan en kobling på en centermotorbil??
- 7. december 2009 kl. 3:53 #1429
Lars Pedersen
Deltagerdet er et svært spørgsmål,
har man erfaring er det ikke så slemt, andre vil bande det til helvede,
især de stakler der har en w2t :laugh:MEN, “for den der bære viljen i sjælen” er det kun et spørgsmål om forbrugt tid :huh:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.