MR2 Mk1 tuning
- Dette emne har 10 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 9 måneder siden af
Lars Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- 27. august 2009 kl. 12:30 #707
Jesper Prip
DeltagerHey alle sammen, er ved at købe en Toyota MR2 Aw11. 1,6 targa fra 89.
ville høre om det er muligt at skaffe dele til at tuning af sådan en lille racer? :laugh:
eller en lille turbo??.Hilsen Jesper P
- 27. august 2009 kl. 13:35 #711
Mathias Carlslund
DeltagerNæste besked i denne tråd omhandler sikkert en SC motor… :laugh:
- 27. august 2009 kl. 16:43 #712
Dennis Maigaard
Deltageraarh carlslund…virkelig?
Du kan købe en 4agze kompressormotor (145hk – kan geares til små 200 hk, og en fandens masse moment) som aw11 er født med i USA. Den kan synes og godkendes med lidt fodarbejde..
- 27. august 2009 kl. 17:22 #713
Torben Spåbæk Johansen
DeltagerEj altså…….. Man ligger da bare elastikken dobbelt ….. 😛
- 27. august 2009 kl. 18:34 #714
Jesper Prip
DeltagerOkay takker :), har hørt noget med at man kan skifte noget med dyserne og lidt andet så skulle den have 150 heste. har jeg fået afvide med ved ik 🙂
- 27. august 2009 kl. 19:14 #715
Dennis Maigaard
Deltagerandre dyser hjælper intet… så med mindre det “lidt andet” er enten knaster, turbo eller dobbelt elastik, så er det en and…
- 27. august 2009 kl. 20:13 #717
Jesper Prip
Deltagerokay takker for de gode råd :), er der et sted hvor man kan købe eller bestille de ting? 🙂
- 27. august 2009 kl. 21:19 #718
Casper Mysling
DeltagerBedste løsning er som sagt en AGZE, synet og godkendt i bilen.
Skulle undre mig om ikke Splynk har en komplet motor og evt. også vil montere og godkende for dig.
Ellers kan du kigge forbi http://www.motorimport.dk og købe et rearcut. - 27. august 2009 kl. 23:49 #721
Peter Kibsgård
Deltagerse om du kan skrabe 50.000+ kr sammen, og lav et turbo projekt, så kan du lave nogle lange fede sorte streger på vejen når du fiser forbi alle kompressor drengene….. 🙂
- 27. august 2009 kl. 23:56 #722
Jesper Prip
Deltagerhehe ja tror jeg os :), ville helst have turbo i men kunne ikke helt finde ud af om det var til at få turbo til Aw11’ern, ellers bliver det måske bare noget gammel dags tuning, eller den anden motor ved ik helt endnu 🙂
- 28. august 2009 kl. 7:07 #724
Lars Pedersen
Deltagerkompressor, turbo,, jeg har det hele, og kan det hele 😉 hvis du har råd
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.