Lavt ladetryk 4AGZE ?

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #4865
      Kennet Drejer
      Deltager

      Jeg har monteret en 4AGZE-motor i min aw11. Motoren går rigtig godt, men den kan ikke holde ladetrykket. Når jeg giver fuld gas, går den med det samme op på 0,4 bar – men falder straks til 0,1-0,2 bar. Hvad kan fejler være? Jeg vil mene at systemet er tæt!!

    • #4883

      kom me e fejl, a ve do hå fojn en,, vaahahahahahaaa…. 😉 😛 🙂 :laugh: 😆 👿

    • #4886
      Kennet Drejer
      Deltager

      A låe æ elastik dåwwelt..

    • #4889
      Lars Pedersen
      Deltager

      RETARDS 😛

    • #4970
      Johnny Friis
      Keymaster

      Hmmm,hvis der ikke er en utæthed et sted, eller remmen glider ved høje omdrejninger, kunne jeg forestille mig en defekt luftomløbs ventil, se den røde pil.

    • #4971
      Johnny Friis
      Keymaster

      Der sidder en lille vacuum slange i toppen af ventilen, prøv at pille den af og blænd slangen så den er tæt. Derefter trækker du en ny slange der leder luft fra indsugningsmanifolden til ventilen, så får du nemlig ladetryk på ventilen og den holder “måske” tæt.

      Det er noget der aligevel skal gøres hvis man monterer større remhjul da ventilen også agerer som overtryksventil. Søg evt. på google efter abv mod 4agze eller se her:

      http://www.ae86drivingclub.com.au/forums/showthread.php/11052-4AGZE-ABV-mod-for-dummies

    • #4972

      fejlen er fundet, jeg var lige oppe hos ham og kikke, mens han rodede med det, og gæt ……… REMMEN VAR SÅ SLAP AT DEN NÆSTEN KU NÅ JORDEN !!!!!!!!! 😛 WAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAHHHH 😉 B) :woohoo: :kiss: :blush: :whistle:

    • #4973
      Johnny Friis
      Keymaster

      Jamen det var jo det jeg skrev :whistle:

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.