Krumtaps remskive AW11
- Dette emne har 6 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af
Lars Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- 27. april 2010 kl. 16:28 #2209
Alex Hansen
DeltagerHar nogen haft problemer med krumtaps remskiven på 4A-GE…?? Evt. slør..??
- 27. april 2010 kl. 22:39 #2214
Thomas Funder
DeltagerNæh….ikke hørt om det :unsure:
Kun hvis vi taler større (alu)remskive på 4AGZ?
Hva’ er problemet?
- 28. april 2010 kl. 1:43 #2218
Lars Pedersen
Deltagerhar set et par eksempler på at notgangen er slidt,
hvis du skal ha den af, så køb lige en ny not,,og skift den
som det er nævnt er det dog typisk på alu svinghjul der kan opstå problemer, og det mest fordi ingen sørger for at skifte notén
- 28. april 2010 kl. 9:39 #2219
Alex Hansen
DeltagerTak for de gode svar….Det er jo en “dobbelt” remskive, og det er som om, at der sidder noget vulkanisering imellem, som har løsnet sig. Det har så resulteret i, at remmen simpelthen er blev krænget af på grund af det slør, det har skabt. :angry:
- 28. april 2010 kl. 13:58 #2220
Thomas Funder
DeltagerDet er rigtigt at de er vulkaniseret sammen – gummiet fungerer som dæmper.
Men jeg har aldrig hørt om nogen der er gået løs før – hvor stor er skaden?
- 29. april 2010 kl. 9:43 #2236
Alex Hansen
DeltagerIngen skader sket….Har fundet en brugt for en kasse øl
- 29. april 2010 kl. 16:23 #2242
Lars Pedersen
Deltagerhar en der har skilt sig ad i vulkaniseringen, kunne ikke forstå bien kørte fint men tændingen var 180 grader off,,
det viste sig det havde en naturlig forklaring…:-(
kunne skille remhjulet ad i 2 dele med finger kraft
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.