Højttalere
- Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 11 måneder siden af
brian helsinghof.
- ForfatterIndlæg
- 2. oktober 2010 kl. 0:03 #2870
Annette Bibby
DeltagerHej
Er der nogen der ved, hvordan man afmonterer de bagerste højttalerdæksler i en AW11?
Mvh
Ole og Annette
- 2. oktober 2010 kl. 19:29 #2873
Carsten Krall Sørensen
DeltagerHej
Der er kun en vej og der er af med hele det plastik hjørne som sidder ved bagerste side rude. så det er bare at løsne lidt skruer så kommer det af. Så vidt jeg ved er der ikke nogen der har fået plads til mere end 3,5″ højtaller i en aw11 hvis det er det som skal laves. 🙂 🙂 - 3. oktober 2010 kl. 0:06 #2876
Lars Pedersen
Deltagerselve dækslet er nittet fast til hjørnet,
som skal afmonteres helt, som beskrevet ovenover.
selv med 3½” skal der nogle gange moderniseres med en hammer 😉
da magneterne idag ofte er større end i “1885” :huh:
- 3. oktober 2010 kl. 16:34 #2879
Annette Bibby
DeltagerTak for hjælpen.
Det var da godt, at jeg ikke bare maste løs på dækslet.
Vi har monteret 2 stk. Alpine enheder til erstatning for de gamle forreste Blaupunkt enheder. Den lille kabine giver en forholdsvis fed bas hvis man har en god radio.
Vi kunne ikke rigtig finde plads til en subwoofer.Ole og Annette
- 3. oktober 2010 kl. 17:58 #2880
Lars Pedersen
Deltagerder er “plads” til 8″ subs bag sæderne i skråtstillede hjemmelavede kabinetter,
gerne med en “shallow” enhed der ikke er så dyb - 3. oktober 2010 kl. 18:29 #2881
Søren Pedersen
DeltagerAngående subwoofer så kan du selv lave en for små penge.
Ring evt. til mig 29 90 91 26
- 15. oktober 2010 kl. 22:52 #2933
Annette Bibby
DeltagerKære Splynk of Søren
Vi vil bruge vor AW11 til impulsive ture ned i Europa. Vi har derfor brug for pladsen bag sæderne til targataget og garderobe.
Men tak for tips og tilbud om hjælp.
PS. Vi har en del turboudstyr liggende fra købet af bilen, idet det aldrig er blevet monteret. Dvs. at vi kører rundt med en turbomotor uden turbo. Rullefeltet i Grindsted for nylig viste 108 hk, så vi vil forsge at optimere ydelsen til ca. 120-125 hk, dog uden at montere turbo.
Mon nogen skulle være interesseret i at se på det?Mvh
Ole og Annette
- 17. oktober 2010 kl. 7:12 #2934
Lars Pedersen
Deltagerdet bliver svært at hente mere ud af den, da den højst sansynligt har monteret lavkomprimerede stempler (8,0:1)
N/A motorene kører med noget der ligner 10:1 i kompression,,i kunne lave den om til en SC, og få den synet lovligt.
og dermed have lidt overskud til overhalinger på mootorvejen, og stadig beholde en fin brændstof økonomi,, og tro mig, smilet bliver bredere 😉
hvis det er den vej i vil gå, er jeg gerne behjælpelig
- 17. oktober 2010 kl. 7:13 #2935
Lars Pedersen
Deltagerps.
der findes et “tagbagagebærer” til simpel montering over motorklappen, det napper fint 1 kuffert eller 2,,mener det er lavet til at tage 30 kg
- 17. oktober 2010 kl. 10:17 #2936
brian helsinghof
Deltagerjeg har komplet kompresserkit inkl el-net/ecu til at ligge, det er fra en agze 145hk mr2 aw11
det er med stort remhjul og er målt til 194hk på min mr2 aw11
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.