Gode råd søges….

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #948
      Thomas Funder
      Deltager

      Jeg har brug for en fælles brainstorm her:

      Situationen er at min motor starter fint, tar’ gas og kører egentlig ok i betragtning af at den ikke er kørt ind.

      MEN….grunden til den ikke er kørt ind er at den i tomgang står og svinger mellem 1700 o/min og 2100 o/min fuldstændig regelmæssigt

      øøøøøNNNøøøøøNNNNøøøøøNNNNN osv :blush:

      Tændingen står på mærkerne, knasterne står på mærkerne men hvis jeg luser E1 to T kører den stabilt. Det skulle man jo så tro betød at det er tændingen der er noget galt med men jeg kan simpelthen ikke lure det …… nogen forslag??

    • #956
      Johnny Friis
      Keymaster

      Ja, men det har vi jo så allerede snakket om, nu håber vi så bare jeg havde ret, fingers crossed… :cheer:

    • #961

      Det er nok dumt at skrive for det har du sikkert gjort igen og igen, men alligevel.
      UDLUFTNING????!!!!!

      Alernativt måske en utæt vacumslange.

    • #962

      jeg gætter på defekt/fejljusteret TPS

    • #963
      Thomas Funder
      Deltager

      Jo, jeg har udluftet 😉

      …og ja, jeg tænkte også på TPS men nu har jeg prøvet med 3 forskellige og har justeret dem alle jv. “Bogen” (hvilket i de fleste tilfælde er helt i bund :laugh: )

      Men bliv ved….. Johnny er kommet med et godt bud som jeg skal hjem og checke i aften 🙂

    • #968
      Martin Høien
      Deltager

      Havde samme problem med min motor da jeg stadig havde en MR2! :blush:

      Vi pillede alt ud af motorrummet da det skulle males!
      Da alt igen var monteret efter nogen tid, var det pist væk!! :ohmy:

      Eneste der var skiftet som kunne have noget med det at gøre (sku`jeg mene) var diverse vaccum-slanger…

      Tænk lige over den…du! 🙂

      Martin

    • #975
      Bjørn Spure
      Deltager

      Har haft samme problem med min gade bil da jeg tog den ud efter et langt vinter ophold, det viste sig at være den vacuum slange der går fra det lille stålrør på manifolden og over til map sensoren eller hvad den nu hedder. efter slangen blev skiftet har der ikke været problemer siden.
      V.H. Bjørn

    • #976
      Lars Pedersen
      Deltager

      klassikeren:

      cigaret tænderen

      elementært Watson 🙂

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.