BG igen igen

Viser 23 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #1593

      BG…… igen igen

      :kiss: 😆 :S :woohoo:

    • #1596

      *%¤#@?#&¤% :angry:

    • #1597
      Lars Pedersen
      Deltager

      i suger til jer viden der hva´ gutter :laugh:

    • #1598

      I love it….. :laugh: man bliver klogere for hver dag der går.

    • #1599

      Hvad er problemet…
      Tror da ideen med oktanboost for at fjerne grus er ok 😆

    • #1600

      Jeg tror altså også han har ret, det er da det eneste rigtige middel.

    • #1601
      Thomas Funder
      Deltager

      Ja, først troede jeg også det var en joke!

      Men når man så tænker på at forbrændingen i motoren sker ved et tryk på 40-50 bar og en temperatur på 2200-2500 °C og f.eks Rockwool fremstilles ved at smelte sten, kalksten og briketter ved kun 1500 grader °C så gir’ det jo lige pludselig mening!

      Det grus bliver hurtigt til stenuld som sammen med oktanboosteren rent faktisk pakker omkring stemplet og hæver kompressionen! og alle ved jo at højere kompression er lig med højere ydelse!

      Genialt tænkt!

      Jeg er sikker på at dette trick vil vi komme blive benyttet ved årets DHB! Lige inden start en håndfuld grus og så et skvæt oktanboost…SÅ kører det!

      Spørgsmålet er så om det er lovligt i alle klasser?!?!

    • #1602
      Martin Høien
      Deltager

      Ihhh…
      Hvor ved i altså meget… :dry:

    • #1604

      Davs..ja, jeg er ny og prøver mig tilrette med at finde rundt her. Om et stykke tid håber jeg at jeg også ved meget :unsure:
      Kort fortalt købte jeg sådan en “fyr” i 76. Aldrig har jeg glemt den, så nu har jeg altså gjort det igen:-)
      Hej hej

    • #1605
      Lars Pedersen
      Deltager

      thomas har du nu været i mors og fars barskab igen ? :dry:

      du kender vel ordsproget:
      man skel ikke kaste med sten når,,,,ens egen bil har stået i garage i 8 år

    • #1610

      Thomas skrev:

      Ja, først troede jeg også det var en joke!

      Men når man så tænker på at forbrændingen i motoren sker ved et tryk på 40-50 bar og en temperatur på 2200-2500 °C og f.eks Rockwool fremstilles ved at smelte sten, kalksten og briketter ved kun 1500 grader °C så gir’ det jo lige pludselig mening!

      Det grus bliver hurtigt til stenuld som sammen med oktanboosteren rent faktisk pakker omkring stemplet og hæver kompressionen! og alle ved jo at højere kompression er lig med højere ydelse!

      Genialt tænkt!

      Jeg er sikker på at dette trick vil vi komme blive benyttet ved årets DHB! Lige inden start en håndfuld grus og så et skvæt oktanboost…SÅ kører det!

      Spørgsmålet er så om det er lovligt i alle klasser?!?!

      😆 lyder jo logisk – måske man skulle prøve det… 😉 Nogen der har en bil vi kan bruge som test. :blush:

    • #1613

      Mr M skrev:

      Thomas skrev:
      [quote]Ja, først troede jeg også det var en joke!

      Men når man så tænker på at forbrændingen i motoren sker ved et tryk på 40-50 bar og en temperatur på 2200-2500 °C og f.eks Rockwool fremstilles ved at smelte sten, kalksten og briketter ved kun 1500 grader °C så gir’ det jo lige pludselig mening!

      Det grus bliver hurtigt til stenuld som sammen med oktanboosteren rent faktisk pakker omkring stemplet og hæver kompressionen! og alle ved jo at højere kompression er lig med højere ydelse!

      Genialt tænkt!

      Jeg er sikker på at dette trick vil vi komme blive benyttet ved årets DHB! Lige inden start en håndfuld grus og så et skvæt oktanboost…SÅ kører det!

      Spørgsmålet er så om det er lovligt i alle klasser?!?!

      😆 lyder jo logisk – måske man skulle prøve det… 😉 Nogen der har en bil vi kan bruge som test. :blush:[/quote]

      Hvad med at bruge Thomas´s bil til test. Han kører alligevel aldrig i den.

    • #1615
      Thomas Funder
      Deltager

      Hey hov! Jeg sidder da i den hver lørdag og siger “brm brm brm brm brm”……så er det også nemmere at pudse ruden bagefter :laugh:

      I øvrigt har den ikke stået i garage så længe….den har været ude og køre flere gange:

      – Ud til pladesmed
      – Hjem fra pladesmed
      – Ud til maler
      – Hjem fra maler
      – Ud til polering
      – Hjem fra polering

      …og forhåbentlig snart:

      – Ud til motor-troldmand
      – Hjem fra motor-troldmand

      OG SÅÅ !!!!! …kommer den ned fra traileren!

      …men tilbage til sand historien – det er meget sjovere 😛

    • #1624

      Som fodnote vil jeg foreslå alle i klubben at seriøst overveje hvad der skal gøres når Thomas´s bil engang kommer på vejen.

      Hvem skal så mobbes?
      Bliver det sjovt nok?
      Schout we kig in the book?

    • #1625
      Lars Pedersen
      Deltager

      vi kan jo srille dem der kører Honda, det bliver MED garanti sjovt.

      hvorfor ikke starte allerede nu ?

      gogo GOGOGOGo 🙂

    • #1631

      Man behøver vel ikke drille dem der kører i honda, det er vel straf nok i sig selv? 😆

    • #1636

      splynk skrev:

      vi kan jo srille dem der kører Honda, det bliver MED garanti sjovt.

      hvorfor ikke starte allerede nu ?

      gogo GOGOGOGo 🙂

      Læg især mærke til ordet KØRER.
      Det er mere end man kan sige om mange af Toyota ejerne 😛

    • #1637
      Lars Pedersen
      Deltager

      man skal vel reelt have sin bil indregistreret før man rigtig kan tillade sig at sige man kører ?

      eller er det anderledes derovre på dumme øen ? :ohmy:

    • #1641

      Umiddelbart går det fint uden det der ind.reg. noget du snakker om.
      Det må være rimelig opreklameret.

    • #1642

      hm, umiddelbart skal det vel også kunne godkendes ved syn agtigt noget eller..

    • #1645
      Lars Pedersen
      Deltager

      syn ? hva´ fa´n er det ?

      er det noget med briller

    • #1646

      Jeg kender en der ved en helveds masse om “omsyn” 😛

    • #1647
      Lars Pedersen
      Deltager

      nåå det er sådan du tjener til føden, din svindler 😉

    • #1648

      næ det går nu helt af sig selv

Viser 23 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.