AW11 Superchrager
- Dette emne har 6 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 10 måneder siden af
Søren Andersen.
- ForfatterIndlæg
- 2. maj 2012 kl. 14:29 #5054
Michael Rosendahl
Deltagerkort spørgsmål, finde AW11 supercharger som hardtop, altså ikke T-bar?
- 2. maj 2012 kl. 14:31 #5055
Dennis Maigaard
Deltagerja.. den kaldes for Tin top .. yderst sjælden
http://www.mr2mk1club.com/garage_vehicle.php?do=view_vehicle&id=29
- 2. maj 2012 kl. 15:35 #5056
Michael Rosendahl
Deltagersuper, det er fordi jeg vil bruge den til rally, men der skal modellen findes og jeg vil helst ikke bruge Targa’en til det.
p.s. jeg bruger self. en alm. NA som så skal ombygges til SC med hjælp fra et rearcut
- 3. maj 2012 kl. 9:50 #5057
Thomas Funder
DeltagerHar du den allerede eller skal du ud og finde een? 🙂
- 3. maj 2012 kl. 10:38 #5058
Søren Andersen
DeltagerHej — Du skriver Rally — hvilken form for rally, du skal være opmærksom på at det ikke er alle former for rally at du kan anvende en MR2 til…
- 3. maj 2012 kl. 14:47 #5061
Michael Rosendahl
Deltagerhej igen og tak for interessen.
Jeg har ikke købt den endnu men netop derfor er det jo vigtigt at finde den rigtige fra starten. Jeg har dog haft en targa tidligere og det vil jeg helst undgå igen.
p.t. er det kun klubrally men efter at man kan lave nationale homolegeringer burde det ikke være et problem længere. Jeg er klar over at AW11’eren ikke er homolegeret i FIA(vist nok i Japan men det kan vi jo ikke bruge til noget)
- 4. maj 2012 kl. 17:30 #5067
Søren Andersen
DeltagerHej…
Det er OK — Du ved noget om det med blier til anvendelse i rally — du kunne jo komme helt galt afsted – hvis du ikke kendte til alle reglerne omk. homologeringer osv…
Det vil sikkert hjælpe dig hvis du kan finde den Japanske homologeringsatest, den kunne godt indeholde en hel del oplysninger som ar brugbare. Bare lige en ide, så skal du ikke opfinde det hele selv.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.