AW11 Konvertering fra 85 til 87+ affjedring
- Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 1 måned siden af Christina Jensen.
- ForfatterIndlæg
- 4. juli 2010 kl. 20:49 #2579Lasse DamDeltager
Jo altså. Så vidt jeg har forstået så er det en del nemmere at skaffe undervogne til 87+ MR2’eren, og vil derfor gerne vide om der er sådan at man med lidt snilde kan konvertere fra tidlig til senere undervogn?
Alle muligheder overvejes.. men da jeg er lidt i tvivl om hvor meget der egentlig er til forskel på de to årgange er der mig pt. lidt uoverskueligt.
Så hvis nogen kan kaste lidt lys på emnet vil jeg være en lykkelig mand 🙂
- 5. juli 2010 kl. 12:04 #2580Dennis MaigaardDeltager
de foreste dæmpere er de ens, bagdæmperene er tykkere, og du skal derfor bruge selve fjedrebenet fra 87… du kan sagtens anvende dine gamle fjedre osv.
- 19. juli 2010 kl. 20:54 #2620Lasse DamDeltager
Vil det sige at jeg sagtens kan købe en gevindundervogn til min 85’er selvom den er listet til en 87’er ? .. bare lige for at være sikker. B)
- 21. juli 2010 kl. 21:33 #2624Søren PedersenDeltager
Da gevind undervogn er konstruktiv ændring er det kunm uligt med de rigtige papirer.
til dato er der ingen der har fundet en undervogn med brugbare papirer!
Søren
- 25. juli 2010 kl. 19:39 #2632Lasse DamDeltager
Det vidste jeg faktisk godt, hvis jeg nu tænkte mig om.. men takker alligevel søren. Tænkte nu egentlig mere på hvorvidt det ville passe i bilen.
- 27. juli 2010 kl. 19:51 #2633Christina JensenDeltager
Hvilken gevindundervogn har du i tankerne?
Jeg har prøvet D2, og du skal virkelig være tilhænger af ekstrem hård opsætning, hvis du skal køre med den undervogn.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.