4agze som reserve-dels bil
- Dette emne har 7 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 9 måneder siden af
Peter Kibsgård.
- ForfatterIndlæg
- 25. august 2011 kl. 22:52 #4130
Nikolaj Lip
DeltagerHej
Engang skal jeg have opdateret min til en 4agze.
Og så ser jeg denne Supercharger til 1500 pund.
Men den har automatgear.
Hvordan står man stillet, med en automatgearkasse, når jeg vil have manual gear.? - 25. august 2011 kl. 23:28 #4131
Lars Pedersen
Deltagerman skifter til manuel 😉
koblings pedal mv, fra en alm dansk, og det samme med gearkasse,, vil man mere, kan man sætte en agz gearkasse på.
det “leth” :blush:
- 26. august 2011 kl. 21:42 #4143
Nikolaj Lip
DeltagerOk, men jeg har jo den danske bil, og det er den jeg ønsker at køre i.
Så dvs. selvom man får fat i en med automatgear, så skal man bare finde en manual 4agze gearkasse, og så flytte hele skidtet over i min egen .? - 28. august 2011 kl. 22:03 #4167
Nikolaj Lip
DeltagerSå var de lige et flot eksemplar.:
- 29. august 2011 kl. 14:48 #4172
Dennis Maigaard
Deltagerdu behøver ikke engang finde en agze gearkasse.. den alm 4age passer fint på.. den har dog ikke spær,,,
- 29. august 2011 kl. 23:10 #4177
Peter Kibsgård
Deltagerdet har den heller ikke std. på sc 😉
- 30. august 2011 kl. 8:23 #4178
Henning Kviesgaard
DeltagerEn SC Har spær som std.
Med kraftigere trækaksler, men trækakslerne passer på i flæng
Henning
- 30. august 2011 kl. 8:58 #4179
Peter Kibsgård
Deltagerjeg har 2 gearkasser uden spær, som aldrig har været adskilt. og 3 der har fået eftermonteret det, egon-motorimport har aldrig det en sc gearkasse til mr2 med spær, uden den har været adskilt, corollaen har spær som std.
men rigtigt, stor kraftig gearkasse, og tykke aksler hvis man kan finde dem.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.