Sv:Utæthed
Jeg har selv haft AW11 modellen uden soltag og med orig soltag – og har kørt 3 somre i en targa som jeg satte i stand for en mindre formue, fik så senere fat i en faceliftet med orig soltag og efter, at have kørt lidt rundt i den ærgrede jeg mig TEMMELIG meget over og jeg ikke havde lavet en sådan i stand istedet for den targa, da jeg bare synes den er FEDERE at køre i da den virker mere stiv i karosseriet 🙂 Ja jeg ved godt, at langt de fleste faceliftede modeller er med targa og det er da bestemt også lækkert en vindstille sommeraften, men hvis man evt skulle bruge bilen til hverdag er soltag/fasttag modellen klart, at foretrække da jeg med fare for at blive taget ilde op stadig personligt mener den er FEDERE at køre i med fast tag ( jeg synes virkelig den styrer anderledes og den giver bare mig en federe fornemmelse ) den eneste grund til jeg valgte targa modellen var af den grund, at den var så højt oppe på min ønskeseddel i 1989 da jeg var 18år men dengang var den jo umulig at få råd til og da jeg kiggede på mobile.de i 2005 og besluttede at købe en sådan model til istandsættelse kiggede jeg udelukkende efter targa modellen og havde jeg vidst hvad jeg så ved idag havde jeg valgt en uden targa. EN SORT 88/89 USA MODEL MED FAST TAG VILLE MÅ VÆRE DEN ULTIMATIVE AW11’er 🙂 Men igen smag er jo en ganske individuel ting 🙂
Begge modeller er fantastiske biler den er bare FEDEST uden targa 🙂