Sv:BG igen igen
Thomas skrev:
Ja, først troede jeg også det var en joke!
Men når man så tænker på at forbrændingen i motoren sker ved et tryk på 40-50 bar og en temperatur på 2200-2500 °C og f.eks Rockwool fremstilles ved at smelte sten, kalksten og briketter ved kun 1500 grader °C så gir’ det jo lige pludselig mening!
Det grus bliver hurtigt til stenuld som sammen med oktanboosteren rent faktisk pakker omkring stemplet og hæver kompressionen! og alle ved jo at højere kompression er lig med højere ydelse!
Genialt tænkt!
Jeg er sikker på at dette trick vil vi komme blive benyttet ved årets DHB! Lige inden start en håndfuld grus og så et skvæt oktanboost…SÅ kører det!
Spørgsmålet er så om det er lovligt i alle klasser?!?!
😆 lyder jo logisk – måske man skulle prøve det… 😉 Nogen der har en bil vi kan bruge som test. :blush: