Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: SW20 på rullefelt

SW20 på rullefelt 15 Aug 2013 17:17 #6237

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Desværre var der problemer med styre boksen, den hostede sig igennem de sidste 2000 rpm.
Fået ny boks og skal på rullefelt igen lørdag. Det burde gå bedre. :-D
Desværre har jeg ikke mere benzin til rådighed, dyserne (540ccm) er oppe over 100% DC, så det er slut.

Motoren er en 3gen 3sge AVIC med Wiseco stempler og Eagle plejstænger. Sat sammen med en WTA køler og en gt35r (bliver snart skiftet til en gt3076r)

www.facebook.com/photo.php?v=10151701057...=3492028309130169390

Det blev til:
www.facebook.com/photo.php?fbid=10151705553369172&l=69aff6a3b5
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 16 Aug 2013 05:56 #6240

  • Mr M
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 209
  • Modtagne Tak: 9
Lyder spændende. B)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 18 Aug 2013 13:01 #6245

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Det blev til 385hk :laugh: ikke mere benzin...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 18 Aug 2013 19:51 #6246

  • Mr M
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 209
  • Modtagne Tak: 9
Hvor store dyser har du I?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 18 Aug 2013 20:24 #6247

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Desværre kun 540ccm. Kører dem på 100% lige nu :unsure:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 18 Aug 2013 20:38 #6248

  • Thomas
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 940
  • Modtagne Tak: 31
Cool :-) hva med benz. tryk? Er det std?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 05:05 #6249

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Nej har hævet det til 55psi. Så de flower i nabolaget af 600ccm. Kørte længe med 38 psi, men syntes faktisk at den er nemmere at justere ved 55psi. Giver ingen mening. :laugh:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 08:18 #6250

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Sidste redigering: 19 Aug 2013 10:11 af Quark.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 16:44 #6252

  • Mr M
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 209
  • Modtagne Tak: 9
Nice - hvor meget tryk og hvilken boks kører den med?
Hvordan ser tændingsmappen ud?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 17:21 #6253

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Tror ikke mit tændingsmap er så godt til andre 3s motorer, da jeg har kompression under 8:1.
Så jeg kan kører den helt op til 15 grader og stadigvæk have en udstødningstemperatur under 550 grader.

Det er en ms3x boks.

Det er 1 bar ladetryk, den creeper dog til 1.3 på de sidste 500rpm.
Sidste redigering: 19 Aug 2013 17:34 af Quark.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 17:39 #6254

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Ret sikker på at dette tændingsmap vil tændingsbanke på en STD 3s

tnding.jpg
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SW20 på rullefelt 19 Aug 2013 20:14 #6255

  • peter k
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 245
  • Modtagne Tak: 4
jeg synes den ser meget flad ud, har du prøvet at rykke den 5-10 grader op og se hvad det sker, jeg er ret sikker på, jeg kører over 40 rader for at vække den til live, der hvor ladetrykket begynder, og godt 20 grader ved fuld gas, dog kører jeg 7:1 og den slår længere end boring, jeg kan dog pt ikke komme i den og tjekke, pga ny pc
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Quark

SW20 på rullefelt 20 Aug 2013 11:35 #6258

  • Quark
  • IKKE ONLINE
  • Indlæg: 93
  • Modtagne Tak: 3
Tak for feedback.
Vil først lige slå fast at har man en STD 3s skal man nok ikke bruge dette map.

Jeg vil da prøve at trække den til de 30 stk. i 100kpa området. Det er faktisk her jeg i forvejen har hældt extra tænding på.

4a er efter hvad jeg har hørt noget mere glad for tænding end 3s, en std 3s banker meget nemt.

Ang. 15 grader sluttænding ved 1 bar, så vil jeg mene at den er spot on. Min begrundelse er, at jeg har 540 dyser med grundtryk på 55psi DC på 100% og 385hk. Stopper du alt det ind i en beregner for hk vs dysestørrelse havner man pudsigt nok præcist på 385hk. Vil extra tænding give mere moment eller bare mere varme? Matematisk kan der ikke være mere at hente.

Har kørt med det her idag, den banker ikke, spool kommer ikke før, men den er noget mere hidsig i de lave omdr.
tnding1.jpg
Sidste redigering: 20 Aug 2013 17:35 af Quark.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.523 sekunder